Головна » 2014 » Лютий » 7 » Медико-педагогічний семінар
16:14
Медико-педагогічний семінар

06.02.2014 року відбувся медико-педагогічний семінар на тему «Підвищення ефективності роботи медичних та педагогічних працівників щодо формування у дітей і підлітків шкільного віку поведінки, спрямованої на збереження і зміцнення здоров`я».

В роботі семінару взяли участь: заступники директора з виховної роботи, медпрацівники ЗНЗ, практичні психологи шкіл району.

Висвітлено наступні питання:

  1. Про організацію навчальних циклів з формування здорового способу життя «Разом до здоров`я» в 2013-2014 навчальному році – методист РМК відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації Галанська Ю.Б.
  2. Рекомендації щодо стресостійкості та методів психофізичної регуляції - Пащенко В.М. – завідуюча Центру практичної психології і соціальної роботи
  3. Інструктивно-методичні рекомендації з організації медико-санітарного обслуговування дітей і підлітків в загальноосвітніх навчальних  закладах – методист РМК відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації Галанська Ю.Б.

З метою обміну досвідом переглянуто презентацію моделі виховної системи Піщанської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Л.М. Дудки «Школа здорового та творчого освітнього простору» (Свинаренко C.І. – заступник директора з виховної роботи Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст.). Активну участь в роботі семінару брали медичні працівники: Ковалевич С.М. – медпрацівник Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст., Піхурович О.В. – медпрацівник Шамраївської ЗОШ І-ІІ ст., Сенченко О.В. – медпрацівник, фельдшер Решетилівської ЗОШ І ст.

Вироблені в ході семінару рекомендації щодо організації роботи в 2014 році направлені в загальноосвітні навчальні заклади району.

Ефективність системи формування здоров'я школярів можлива лише при комплексному вирішенні проблем:

1.Попередження або компенсація впливу чинників ризику порушень здоров'я, профілактика несприятливих змін в стані здоров'я шляхом своєчасного виявлення і корекції "слабкої ланки" (індивідуального, в класі, в навчальному закладі);

2.Попередження стану психоемоційного стресу, пов'язаного з навчальною діяльністю;

3. Створення умов для підвищення рухової активності, раціонального харчування;

4. Створення сприятливих для гармонійного розвитку гігієнічних і соціально-психологічних умов навчання – оптимальний мікроклімат, освітлення, оснащення кабінетів, естетико-гігієнічне оформлення шкільних приміщень, усунення навчальних перевантажень, раціональний розподіл навчального навантаження протягом дня, тижня, року, орієнтація позакласної діяльності школярів на здоровий спосіб життя, що сприяє зміцненню їх здоров'я;

5. Розвиток у школярів санітарної культури і формування навичок здорового способу життя – вдосконалення валеологічного виховання школярів як цілісної системи, що включає не тільки учнів, але і формування ціннісної орієнтації на здоров'я у батьків, вчителів, адміністрації навчального закладу;

6. Реорганізація системи медичного забезпечення школярів – створення та упровадження активного моніторингу здоров'я школярів як систематичного спостереження за соматичним, фізичним і психологічним станом учнів з оцінкою його динаміки і ухваленням рішень по необхідній корекції при перших ознаках несприятливих змін у станах здоров'я;

7. Моніторинг повинен також забезпечувати управління інноваційними процесами в школі і оцінкою ефективності медико-педагогічного контролю.

8. Моделі систем виховної роботи навчальних закладів хоч і відрізняються одна від одної, обов`язковим є впровадження проекту «Школа сприяння здоров`ю».



Категорія: Освітянські новини | Переглядів: 267 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0