Головна » 2014 » Листопад » 3 » Про проведення практичного семінару учителів з основ здоров`я на тему «Контрольно-оцінна діяльність на уроках з основ здоров`я в 5-9
10:36
Про проведення практичного семінару учителів з основ здоров`я на тему «Контрольно-оцінна діяльність на уроках з основ здоров`я в 5-9

31. 10. 2014 року проведено семінар учителів з основ здоров`я (5-9 класів) у залі засідань відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

Мета: підвищення контрольно-оцінної компетентності учителів з основ здоров`я; розширення знань та практичних умінь щодо оцінювання навчальних досягнень учнів, підвищення результативності навчально-виховного процесу.

Основне завдання практичного семінару: формування контрольно-оцінної компетентності, науково-методичний супровід контрольно-оцінної діяльності вчителя, формування практичних вмінь застосування тренінгових технологій на уроках з основ здоров’я.

Учасники семінару переглянули презентацію «Контрольно-оцінна діяльність на уроках з основ здоров`я в 5-9 класах » (Галанська Ю.Б., методист РМК відділу).

Методист РМК, Галанська Ю.Б. акцентувала увагу учасників семінару на особливості вивчення «Основ здоров`я» в 6-му класі, ефективне застосування тренінгових технологій під час викладання предмету “Основи здоров`я” в основній школі.

Особливістю практичного семінару був обмін досвідом під час роботи в групах(завдання для груп: “Основні вимоги до контролю”, “Основні функції контролю”, “Форми і методи контролю»,“Труднощі, які виникають під час оцінювання”, “Визначення рівня і якості навчальних досягнень учнів”) та участь у практичній самостійній роботі (виконання, оцінювання, обґрунтування оцінки) за темою «Уміння безпечно зберігати засоби побутової хімії та користуватися ними» 6-го класу, яку запропонувала та продемонструвала на високому рівні учитель Жовтневої ЗОШ І-ІІІ ступенів Вацька Олександра Петрівна.

До оцінювання навчальних досягнень учнів потрібний такий же творчий підхід, як і до навчання. Більшість учнів потребує постійного контролю та оцінювання своєї роботи на кожному уроці. Для визначення конкретного бала, окрім затверджених характеристик, додатково враховуються такі чинники: зовнішня допомога (повна підтримка вчителя, часткова допомога вчителя, самостійне виконання завдань, творче виконання завдань) і повнота оволодіння учнем навчальним матеріалом (елементи програми, фрагменти програми, програмовий обсяг, діяльність поза межами програмових вимог).

З метою формування та розвитку умінь, навичок ефективного спілкування, креативного мислення проведено психогімнастичні вправи «Знайомство», «Щит», «Група», «Девіз» та ін.

Пасічник Л.П., учитель Демидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів - асистент у проведенні тренінгових вправ.Тренер – Галанська Ю.Б., методист РМК відділу.

На заключному етапі проведено діагностичне опитування учителів основ здоров’я з метою виявлення питань, які викликають труднощі при викладанні предмету. Вироблені в ході семінару рекомендації щодо організації роботи та оцінювання на уроці з основ здоров`я направлено в загальноосвітні навчальні заклади району.

Ю.Б. Галанська , методист РМК



Категорія: Освітянські новини | Переглядів: 256 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0