Головна » 2015 » Січень » 19 » Про проведення семінару учителів основ здоров`я в 5-9 класах
08:39
Про проведення семінару учителів основ здоров`я в 5-9 класах

19.01.2015 року для учителів з основ здоров`я 5-9 класів (молодих спеціалістів) у залі засідань відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації проведено консультації з метою підвищення їх здоров`язбережувальної та контрольно-оцінної компетентностей, розширення знань та практичних умінь щодо аналізу уроку з основ здоров`я в системі особистісно-зорієнтованого навчання, підвищення результативності навчально-виховного процесу.

Методист РМК, Галанська Ю.Б. ознайомила учасників з ефективними щодо основ здоров`я групами методів оцінювання знань, умінь, практичних навичок школярів.

Учасники зібрання переглянули презентацію «Теоретичні основи аналізу уроку в системі особистісно-зорієнтованого навчання».

Майстерність учителя виявляється не лише в умінні грамотно підготувати та провести урок, а й в умінні проаналізувати власні уроки та уроки колег. Самоаналіз припускає порівняння логіки запланованих дій (конспект уроку) з логікою проведення реального уроку. Якщо вчитель бачить переваги та недоліки чужого уроку, то є гарантія того, що він зможе використати перші та запобігти другим під час планування та проведення власних уроків. Звісно, усе це впливає на рівень педагогічної майстерності та відображається на рівні проведення власних уроків.

Нині, при переході від традиційно-розвивального до особистісно-орієнтованого розвитку школяра учитель не може підходити з однаковими критеріями до уроків традиційних та уроків інноваційних (особистісно-орієнтованих, проблемно-розвивальних, інтегрованих). Присутні обговорили запропоновані орієнтовні схеми інноваційних уроків.

Таким чином, вчителі зможуть користуватися схемами для аналізу уроку чи самоаналізу уроку в подальшій роботі.

Під час роботи консультпункту було повторено основні положення щодо проведення тренінгів, відпрацьовано декілька практичних вправ. З метою формування та розвитку умінь, навичок ефективного спілкування, креативного мислення проведено психогімнастичні вправи «Знайомство», «Комплімент», вправи на рефлексію.

Поради учителям з основ здоров`я щодо проведення практичної роботи у 8-му класі на тему «Перша допомога при харчових отруєннях і кишкових інфекціях» було надано медпрацівником Решетилівської ЗОШ І-ІІ ступенів Крупою М.В.

На заключному етапі підведено підсумок роботи та проведено вправи на рефлексію.

Ю.Б. Галанська,
методист РМ



Категорія: Освітянські новини | Переглядів: 216 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0