Головна » 2015 » Січень » 28 » Професійні зустрічі учителів іноземної мови та світової літератури
14:17
Професійні зустрічі учителів іноземної мови та світової літератури

У січневі дні учителі світової літератури та іноземної мови мали змогу зустрітися на засіданнях районних предметних методичних комісій.

Планові питання, які розглядалися членами РПМК учителів іноземної мови, передбачали подальше обговорення впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. З новими ідеями щодо інтегрування країнознавчої інформації у комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття з німецької мови поділилася Андрончик С.Г., учитель Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.О.Пащенка, – учасник методичного семінару, проведений за підтримки Гете Інституту спільно з МОН України.

Зацікавив присутніх виступ Ю.Б.Григоренко із Решетилівської ЗОШ І ст. про участь у навчальній програмі Європейської Комісії еTwinning Plus в Україні. Для учителів цей проект є гарною нагодою налагодити міжнародні стосунки, активізувати мотиваційні моменти уроку щодо зацікавленості учнів іноземними мовами.

Аналіз результатів районних олімпіад та зовнішнього незалежного оцінювання 2014 року налаштував учителів на підвищення особистої відповідальності за підготовку учнів та поліпшення якості знань школярів з іноземних мов.

Учителі світової літератури отримали серйозну фахову допомогу на майстер-класі з використання ком’ютерних технологій, який проводила учитель світової літератури Решетилівської гімназії імені І.Л.Олійника Ілієва Н.П. Автор чітко і професійно пояснила організацію навчального процесу уроків літератури засобами мультимедії. Звернула увагу на етапи, форми роботи із застосуванням методики особистісно-орієнтованого, розвивального, проектного навчання, з використанням міжпредметних зв’язків (історія, образотворче та музичне мистецтво, українська література). Продемонструвала як обсяг і насиченість, анімаційність і кольористика матеріалу, а в окремих презентаціях і музичне підкріплення, дають можливість учителю урізноманітнювати види і форми діяльності на уроці, зацікавлюють учнів, сприяють виробленню у них аналітичного, творчого мислення, потреби у прочитанні тексту твору, пошуку додаткової інформації, відповіді на проблемні запитання.

Були вироблені рекомендації РПМК та визначені завдання на третє засідання.

О.О.Глушко,
методист РМК



Категорія: Освітянські новини | Переглядів: 235 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0