Головна » 2015 » Лютий » 6 » Психологічні підходи до розв’язання складних педагогічних ситуацій
08:16
Психологічні підходи до розв’язання складних педагогічних ситуацій

05.02. 2015 року на базі Решетилівської гімназії ім. І. Л. Олійника відбувся семінар-тренінг «Психологічні підходи до розв’язання складних педагогічних ситуацій» для заступників директорів з виховної роботи та керівників шкільних методичних об’єднань класних керівників.

Мета тренінгу: ознайомити учасників з типовими формами поведінки людей в конфліктних ситуаціях, формування навичок конструктивного розв’язання конфліктів, корекція свого емоційного стану.

Семінар – тренінг проводили Пащенко В. М. (завідуюча ЦППСР) та Полонська Ю. Ю, практичний психолог Решетилівської гімназії ім. І. Л. Олійника, які були учасниками проекту ПОІППО «Регіональні студії педагогічної майстерності».

У ході тренінгу учасники з’ясували феномен конфлікту в міжособистісних стосунках. Провели самоаналіз власних стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях під час виконання вправ «Малюнок-образ», «Інтерв’ю». Педагоги під час виконання тренінгових вправ визначали особисті ресурси та зони саморозвитку.

Серед методів роботи семінару-тренінгу використовувалися інформаційні повідомлення «П’ятикрокова модель переговорів», «Вміння розв’язувати конфлікти», симуляційні ігри, керований діалог, відеоролики.

В кінці тренінгу учасники отримали пам’ятки – закладки та буклети з рекомендаціями.



Категорія: Освітянські новини | Переглядів: 224 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0