Головна » 2014 » Листопад » 21 » Семінар-практикум вихователів різновікових груп ДНЗ
11:12
Семінар-практикум вихователів різновікових груп ДНЗ

20 листопада вихователі сільських ДНЗ взяли участь у семінарі - практикумі, метою якого було підвищення рівня поінформованості учасників щодо формування логіко-математичної компетентності дошкільників відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку «Впевнений старт».

Семінар проходив на базі Піщанського, Федіївського та Жовтневого ДНЗ. Таким чином було відстежено всі режимні моменти навчально-виховної роботи з дітьми старшого дошкільного віку у першій половині дня. Вихователі мали можливість відвідати заняття з логіко-математичного розвитку та оглянути розвивальне середовище групи в Піщанському я/с «Сонечко» (вихователь Педоненко Н.І), активні форми роботи з дітьми під час прогулянки та виставку розвиваючих ігор логіко-математичного змісту у Федіївському я/с «Волошка» (вихователь Федій В.Ю.). Цікаво та змістовно презентували роботу своїх закладів завідуючі Педоненко Л.М. та Усік О.М.

Потім учасники семінару продовжили свою роботу в Жовтневому д/с «Барвінок», де ознайомилися з психолого-педагогічними особливостями розвитку дітей старшого дошкільного віку, зокрема, пізнавальної сфери (психолог Кривко Ю.В.). Виконуючи вправи «Заморочки із бочки», «Хто знає, той відповідає» , «Асоціації» вихователі активізувати логічне мислення, розширили та уточнили теоретичні знання щодо логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку, сформулювали визначення поняття «логіко-математична компетентність». Для активізації знань з використання дидактичних ігор, спрямованих на формування у дітей передумов логіко-математичного мислення, була проведена вправа «Дидактичні ігри». Активну участь у проведенні вправ взяли завідуюча ДНЗ Пащенко Т.І. та методист Черкун Н.А.

Підсумком роботи семінару була гра «Валіза. М'ясорубка. Корзина.», в ході якої учасники усе, що важливе, нове та зацікавило, клали до «валізи знань і умінь», якою володіє кожен педагог; усе, що потребує осмислення, опрацювання, пошуку способів застосування на практиці - до «м'ясорубки»; усе, що зайве, не потрібне ні дітям, ні педагогу, - до «корзини зі сміттям».

Л.М. Моцар,
методист РМК



Категорія: Освітянські новини | Переглядів: 281 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0