Головна » 2013 » Квітень » 12 » Заключне заняття школи інклюзивного навчання
16:43
Заключне заняття школи інклюзивного навчання

11 квітня 2013 року відбулося ІІІ останнє заняття школи інклюзивного навчання.

Учасниками заняття були заступники з навчально-виховної роботи, практичні психологи, вчителі початкових класів, вчителі-предметники загальноосвітніх шкіл району. Навчання відбулося в залі засідань відділу освіти.

Мета заняття-практикуму:

  • розкрити основні завдання діяльності соціальних педагогів в роботі з дітьми в умовах інклюзивної школи;
  • роль психолого-медико-педагогічної консультації в умовах інклюзивного навчання;
  • сформувати вміння і навички написання психолого-педагогічної характеристики дитини з особливими потребами.

Під час навчання досвідом впровадження інклюзивного навчання в Жовтневому НВК поділилась заступник директора по навчально-виховній роботі І.А.Бондаренко.

Про роль соціального педагога в інклюзивному навчальному закладі розповіла В.В.Тумко, яка працює з дітьми з особливими освітніми потребами в Жовтневому НВК.

Слухачі школи розглянули питання «Представлення дитини з особливостями психофізичного розвитку на засідання ПМПК». З основними вимогами представлення дитини з особливостями психофізичного розвитку на засідання ПМПК та написання психолого-педагогічної характеристики ознайомила вчитель-логопед відділу освіти Л.Б.Чугуй. Інформаційні повідомлення «Особливості пізнавальної діяльності дитини» підготували практичні психологи І.С.Занько., В.М.Черкун., І.А.Дем’янець., Л.М.Головчак., Ю.Ю.Полонська.

На занятті було переглянуто відеофільм «Інклюзивне навчання в Решетилівській ЗОШ І ст.».

Учасники Школи інклюзивного навчання практично навчались в групах написання психолого-педагогічної характеристики дитини з особливими освітніми потребами відповідно конкретній дитині (завдання демонструвалось на відеоролику).

По закінченню Школи інклюзивного навчання було проведене анкетування з метою встановлення зворотного зв’язку. Учасники одноголосно вважають актуальною тему інклюзивного навчання. Роботу школи оцінили «добре» та «дуже добре». Педагоги задоволені співпрацею з колегами та зацікавились даною формою роботи. Були висловлені побажання до роботи школи: видати методичний посібник, більше часу приділяти практичній роботі, створити форум через інтернет « питання-відповіді» По закінченні Школи інклюзивного навчання слухачі отримали сертифікат учасника.



Переглядів: 467 | Додав: rvo-resh | Рейтинг: 0.0/0